Zwroty

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. W tym celu wyślij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

▲ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@the7summits.pl,
– lub –
▲ pisemnie na adres:

THE 7 SUMMITS Paweł Szejko
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa, Polska

Decydując się na zwrot zakupionego produktu ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. Zwrot pieniędzy nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas produktu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś składając zamówienie.

Szczegółowo procedura zwrotu produktu opisana jest w Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt ma wadę fizyczną lub prawną, możesz złożyć reklamację:

▲ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@the7summits.pl,
– lub –
▲ pisemnie na adres:

THE 7 SUMMITS Paweł Szejko
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa, Polska

Zalecamy podanie w opisie poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie przez nas reklamacji:
▲ informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
▲ żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, oraz
▲ danych kontaktowych.

Do Twojej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez nas do Twojej reklamacji lub do wykonania Twoich uprawnień wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie do nas produktu, poprosimy Cię o to.

Szczegółowo procedura reklamacji produktu opisana jest w Regulaminie sklepu.